dinsdag 8 december 2015

Weegdag

Weegdag

Taille:    78  (78,5 ( 79,5 ( was op dag 1 van cambridge: 97)
Benen:  62,5  ( was op dag 1 van cambridge: 73)
Buik:   104,5! 103 (105 (was op dag 1 van cambridge: 126)

Billen:     110,5 (was op dag 1 van cambridge: 129)
Armen:   30   (was op dag 1 van cambridge: 36)
Gewicht:  80.1 79,7 was op dag 1 van cambridge: 103.6)
Deze week afgevallen:   + 0.4 kilo!
Totaal afgevallen:  23,9 kilo


Tussenstand verloren centimeters:
Taille: -19
Benen:-10,5
Buik:-22
Billen: -17,5
Armen: -6

mijn buik is 2 cm groter dan vorige week, maar dit kan er ook mee te maken hebben dat ik nu weer meer vast voedsel eet en mijn darmen nu dus regelmatiger vol zijn. En ik ben bijna een halve kilo aangekomen. 
Dat had ik ook al gezien bij de consulent gister. Wel gaf zijn weegschaal aan dat ik 2 kilo vet kwijt was in die week en ik had meer spieren en meer vocht in mijn lijf. Volgende week maar even kijken wat er op de weegschaal staat om te kijken of dit blijvend is. 
Vorige week ben ik weer begonnen met hardlopen. Dus als het goed is worden mijn spieren wel weer sterker.
Maar gezien de hoeveelheid chocolade die ik deze week gegeten heb, moet ik zeggen dat 0,4 nog mee valt. En het is wel gebruikelijk in de af en opbouw een paar kilo aan te komen. Alleen had ik gehoopt dat dat niet nu al zou gebeuren. Maar ja, ik ben er zelf bij. Elk pondje gaat door het mondje. Deze week weer met volle moed beginnen aan het programma van afbouwweek 3 Dat betekent nog maar 1 cambridge product en twee boterhammen erbij. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten