zaterdag 12 december 2015

Weekendje weg


We zijn een weekendje weg met vrienden. Maandag ga ik naar de consulent. Na dit weekendje weg dus..😐
Voor het weekend gaf de weegschaal weer onder de 80 aan dus was goed bezig! Na dit weekend.. Daar vrees ik voor. Ik let er wel echt op wat ik eet maar eet toch meer dan ik zou moeten eten. Ik kies wel vaker voor gezondere varianten van eten dus daar ben ik dan wel weer trots op. Ik had me voorgenomen om ook een les te gaan hardlopen om nog enigszins wat extra calorien te verbranden maar heb last van een spier in mijn been. Hoop dat dat morgen over is anders wordt het niks.. Dan maar wat langer zwemmen of wandelen ( als het weer wat beter wordt)
Ik hoop dat ik niet, of niet te veel ben aangekomen....volgende week ook lastige dagen: kerstmaaltijd op school.. Verjaardag dochter, week erna kerst... Drie dagen lekker eten... Pfff. Waarschijnlijk moet ik in januari de schade weer gaan herstelen. 
Nu maar lekker slapen want slaap is ook belangrijk voor het afvalproces. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten