woensdag 4 november 2015

Dag 100

100 dagen cambridge! Iets meer dan 20 kilo kwijt. Ik ben er blij mee!
Met de afbouw misschien nog een paar kilo maar als dat niet lukt kan ik ook tevreden zijn! 
Nu het belangrijkste: zorgen dat het er niet meer bijkomt!!!

Vanaf nu ga ik niet meer elke dag bloggen. Ik ga wel elke weegdag bloggen om mijn gewicht goed te blijven monitoren. En misschien tussendoor als ik echt wat nieuws heb. 
Hier een foto van het resultaat. Dit wordt mijn motivatieplaatje. Als ik het moeilijk heb kijk ik hierna om te zien wat ik al bereikt heb én waar ik niet naar terug wil. 

3 opmerkingen:

  1. Topper! Wat zie je er prachtig uit!!! Ik ben super trots op je (was ik evengoed hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ziet er geweldig uit schat. Mooi behaald resultaat om trots op te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen