maandag 2 november 2015

Dag 98

Morgen mijn consulent gaan vertellen dat ik wil gaan afbouwen. Eerst tussenweek en daarna afbouwen. Dat komt neer eigenlijk op twee tussen-weken en daarna de producten afbouwen en steeds meer voedsel toevoegen. Hoop dat ik me wel aan dat programma kan houden. Ik moet dat gewoon echt doen, want dit deel is haast het belangrijkste. Mijn lichaam gezond voer geven en wel zoveel dat ik stabiel blijf. Dit zal een heel leerproces worden.
Ik denk wel dat ik uiteindelijk de ochtendshakes ga missen. Dit vind ik namelijk een ideaal ontbijt: ijsklontjes, koud water, shakepoeder en mixen met de staafmixer. Ontbijt klaar en hoppa naar mijn werk waar ik hier makkelijk een ochtendje op kan draaien. Toen ik in mijn oude eetpatroon zat had ik namelijk om 10 uur al bere-trek (vooral in koolhyrdaatvoer) en als ik dan niets tussen door kon eten voelde ik mee helemaal flauw worden (de bloedsuiker schommelingen dus). Daar zal ik mijn hele leven op moeten blijven letten. Ik denk dat het uiteindelijk qua ontbijt iets gaat worden met ei of kwark met vruchten zodat ik niet gelijk met teveel koolhydraten start. Maar goed, eerst maar eens zorgen dat ik het af- en opbouw programma goed ga volgen!

O en ik voel me niet lichter (broek zit niet losser) dus vrees dat ik niets afgevallen ben, maar dat zeg ik de laatste tijd steeds heb ik gemerkt en dan ben ik toch wat kwijt.. Dus eigenlijk durf ik het niet te zeggen. Maar je zou zeggen dat mijn geluk toch een keer op moet zijn met al dat gesmokkel...... Nou ja, ik ga het zien morgenochtend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten