zondag 15 november 2015

week 1 afbouw

Bah. Voel me al de heel week niet lekker en nu echt ziek. Voel me ook niet goed over mezelf qua dieet. Ik denk dat het met elkaar te maken heeft. Het lukt me niet om me aan het afbouw plan te houden. Na vorig weegmoment was ik twee dagen gemotiveerd en toen begon het weer met een hapje van dit en een hapje van dat. Totdat ik weer tosti eet en chocolade en koek. Ik val zo snel weer terug in snaaien! Daar wordt ik niet blij van. Vanochtend maar even tusse door gewogen om te kijken wat de schade is: + 1.2 kilo. Dat had ik zeker wel verwacht.
Ik denk haast dat ik terug moet naar een week shaken om weer in ketose te komen en dan opnieuw het afbouwporogramma starten. Door de ketose heb ik namelijk geen trek tussendoor en omdat ik me niet aan het programma hou heb ik nu wel steeds trek en geef ik daar steeds vaker aan toe. Morgen maar even overleggen met mijn consulent. Als ik geen begeleiding meer had gehad was ik waarschijnlijk terug bij af.. Het feit dat ik morgen heen moet doet me toch weer beseffen dat ik echt moet zorgen dat ik een gezond eetpatroon ga krijgen anders vrees ik dat de verloren kilos me snel weer zullen vinden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten