zaterdag 21 november 2015

Oef...

Ik merk dat ik weer aan de beter hand ben. Ik heb weer trek in alles wat ik nog niet zou moeten eten!
Ik moet weer heeeel streng zijn voor mezelf want de neiging om toch iets ongezonds te pakken wordt weer steeds groter. (en gister heeft het even gewonnen van me) Balen! Ik zou nog steeds in ketose moeten zitten, dus daar kan het niet aan liggen. Het is dus waarschijnlijk weer hoofdhonger en geen buikhonger. Ik heb een hekel aan ziek zijn, maar het gevoel niet extra te willen eten was wel heel prettig. Begin deze week dacht ik nog: als het zo gaat hou ik het nog wel drie weken vol. Nu begin ik alweer te denken: dinsdag misschien maar weer beginnen met afbouwen...... Nou ja, het is nog geen dinsdag, ik ga proberen er niet teveel aan te denken en afleiding te zoeken als ik er denk aan afbouwen of extra willen eten. Maar makkelijk is het niet....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten