vrijdag 20 november 2015

Tussentijds weegmoment

Vanavond ga ik tussentijds wegen bij mijn consulent als extra stok achter de deur. Ik heb mezelf thuis deze week al een paar keer gewogen om het goed in de gaten te houden en het gaat verrassend goed. Vanochtend was ik zelfs onder de 80! Het lijkt wel of mijn lichaam na die twee weken 'verkeerd' eten weer doet alsof dit de eerste week van Cambridge is.
Ik kan me ook goed aan het programma houden. Dat komt mede doordat ik geen echte trek heb in eten. Dat kan komen door dat ik weer in ketose zit, of door het feit dat ik nog steeds ziek ben. Ik eet wel elke dag de drie producten en één eitje. (vandaag een avocado i.p.v. een eitje voor mijn stoelgang)
Verder heb ik geen behoefte aan meer en dat is weer fijn. Ook ben ik al vooruit aan het plannen wat ik allemaal ga eten tijdens de afbouw zodat ik op tijd kan zorgen dat ik alle spullen in huis heb. En een vaste planning hebben helpt me om binnen de richtlijnen te blijven.
Ik denk niet dat het zo snel blijft gaan als nu, maar als ik nog een week zo vol zou kunnen houden (minus het ziek zijn graag) dan kom ik wellicht gewoon op mijn streefgewicht van 78 kilo! En hoop ik daarna nooit meer boven de 80 te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten