dinsdag 17 november 2015

Terug naar de basis

In overleg besloten toch maar weer even te gaan shaken. Dus niet verder met de afbouw maar in ieder geval 1 week ( mijn consulent stelde 3 voor) terug naar de drie cambridge producten per dag en verder niets. Daarna weer opnieuw beginnen met de afbouw en dan deze keer goed!
Ik was er ook te onvoorbereid en met te weinig motivatie in gegaan. Voorheen in de tussenweek plande ik de hele week al vooruit wat ik ging eten en zorgde ik dat de boodschappen in huis waren. Dat heb ik afgelopen keer niet gedaan. Nu heb ik al een afstreeplijst gemaakt voor alle af en opbouwweken en ga ik ook nog een boodschappenlijst maken voor wat ik wanneer ga halen en maken. En ik heb gevraagd of ik een keer extra tussendoor mag komen als stok achter de deur. Dat kon. Vrijdagavond ga ik een keer extra wegen bij de consulent. 
Op dit moment heb ik helemaal geen trek in eten omdat ik me nog steeds verrot voel dus heb ik er geen moeite mee. Meestal heb ik juist extra trek in eten als ik ziek ben( zoals begin deze week) dus dit is dan ook weer een prettige bijkomstigheid. Dan zit ik straks weer in ketose en gaat het sowieso een stuk makkelijker.

Taille:  80  ( 79,5 ( was op dag 1 van cambridge: 97)
Benen:   63 ( 63  ( was op dag 1 van cambridge: 73)
Buik:   106,5 (107,5  (was op dag 1 van cambridge: 126)
Billen:   112,5  (112,5 (was op dag 1 van cambridge: 129)
Armen:  30,5 ( 30,5   (was op dag 1 van cambridge: 36)
Gewicht:  81,4  (81,5 was op dag 1 van cambridge: 103.6)
Deze week afgevallen:   0.1 kilo!
Totaal afgevallen:  22,2 kilo

Tussenstand verloren centimeters:
Taille: - 17 ( -17,5
Benen:-10
Buik: -19,5 (-18,5
Billen: -15,5
Armen: -5,5

Over deze week gezien toch nog 100 gram afgevallen. Dus die 1.4 die ik er bij had is na twee dag shaken weer weg. Wat dat betreft valt het wel mee, maar ik blijf bij mijn besluit, want zoals het nu gaat hoort het natuurlijk niet: een deel van de week eten waar je zin in hebt en dan weer lijnen om het er af te krijgen.
Dus:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten