zondag 1 november 2015

Dag 97

Gisteravond laat geblogd. Maar als ik zo teruglees wat ik met mijn slaperige hoofd geblogd heb, ben ik het er nog wel mee eens.

Of ik nu wel of niet afgevallen ben deze week, ik ga dinsdag het traject inzetten op te af- en opbouwen. Ik ben anders bang dat ik weer teveel ga grijpen naar ongezonde dingen (doe ik nu al eigenlijk). Ik weet dat ik in de eetweek echt geniet van de gezonde maaltijden en ook dan trek heb in gezonde dingen en geen behoeft aan de ongezonde omdat ik weet dat er een lekkere maaltijd op me wacht. Dat gevoel wil ik weer terug, voordat het uit de hand loopt. Het zou zonde zijn als ik het nu om zeep help door te lang door te gaan met iets waar ik op dit moment niet echt meer achter sta. Ik heb het bijna 100 dagen gedaan en vind het wel genoeg.
Ik ben behoorlijk afgevallen en zie er volgens mij nu gewoon gezond uit. Niet super slank (nog steeds een buikje en de omvang van mijn bovenbenen vind ik niet echt mooi) maar vooruit... nobody's perfect en ik heb van het begin af aan gezegd dat ik niet het model van een tienermeisje hoef, maar dat het gewoon duidelijk mag zijn dat ik een 35 jarige moeder ben van twee kids. Ik ga er vanuit dat als ik het af- en opbouwen rustig aan doen, ik nog een paar kilo af kan vallen en dat zou mooi zijn om maximaal maat 44 aan te houden.
Aan de ene kant vind ik het zonde dat ik zo vlak voor mijn doel het niet meer volhoud, maar aan de andere kant moet ik wel iets anders doen nu, want het is nog meer zonde als ik de verloren kilo's zo weer terug heb!

Dus.... nog 3 dagen!!!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten