vrijdag 4 september 2015

Dag 39

Vandaag had ik zo'n zin om een lekker koffieleutje te nemen! Hmmm de geur en dan lekker dopen in de thee. En later stond er chips op tafel voor de rest: één chipie dan?? Maar wat als ik niet kan stoppen. Oef wat zou het toch makkelijk zijn om het dieet te laten voor wat het is. Dan maar niet slank... En gewoon lekker af en toe een hapje nemen. Met mate! En dan stabiel blijven. 

Leuke fantasie voor nu. Ik denk dat dit me later wel gaat lukken maar nu nog niet. Niet nu ik nog steeds te veel kilo's mee sjouw. En nog niet geleerd heb hoe ik mezelf een gezonder eetpatroon kan aanmeten. Die moet ik langzaam op gaan bouwen. Als ik nu stop is het voor niks geweest. Dus ik stop nog niet maar o wat heb ik weer trek in ander voedsel!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten