maandag 14 september 2015

Dag 49

Om 13.00 uur naar de tandarts. Hoop dat ze me kan verlossen van de pijn en bijkomende vermoeidheid en misselijkheid. Zodra ik me weer beter voel ga ik maar een week lang mijn beweegdoel met 50 % omhoog schroeven want heb het deze week in ieder geval niet gehaald.
En duimen dat het een kwestie is van schoonspoelen en geen antibiotica. Ik heb het even gevraagd aan mijn consulent, maar in het geval van antibiotica moet ik wel bij eten. Kwark of eieren, of lichte cracker met kaas en komkommertje. Kwark en crackers passen niet echt in de tussenweek ingrediƫnten, maar ik wil ook geen maagklachten krijgen door antibiotica. Maar goed, misschien valt het mee. Duim duim duim!!!

Als ik geen antibiotica hoef wordt dit mijn eten voor de komende dagen:
Dinsdag: roergebakken spinazie
Woensdag: salade met tonijn
Donderdag: gevulde omelet
Vrijdag: gevulde courgette
Zaterdag: oosterse kipreepjes met spruitjes
Zondag: andijvie met gerookte kip
Maandag: Molokhia (zie foto)

Heb er nu al zin in :-) en bij voorkeur zonder via smaak van mijn getrokken kies. Dus nogmaals: duim duim duim!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten