zaterdag 12 september 2015

Dag 47

Er even vanuit gaande dat ik na dinsdag vast nog een halve kilo kwijt ben geraakt zit ik al op de helft! En over drie dagen zit ik op de helft van de 100 dagen die ik cambridge maximaal volledig wil volgen, dus mooi op schema. Daarna wil ik klaar zijn of aan de op-afbouwfase beginnen welk gewicht ik dan ook heb. Ik ben heel benieuwd of ik het gemiddelde van 2 kilo per week nog vast kan houden. Ik vermoed van niet, omdat ik de laatste weken al onder de 2 kilo per week zat. Maar eerlijk is eerlijk, 2 kilo per week is ook wel erg snel. Geen probleem als het wat langzamer gaat toch. Zolang het er maar af gaat. Dinsdag begint mijn tweede tussenweek. Heb nu alweer zin om lekkere recepten uit te gaan proberen.
Maar eerst hopen dat mijn mond dan minder zeer doet want anders wordt kauwen op lekker eten een stuk minder interessant. En ik hoop dat alle paracetamol die ik nu slik geen negatieve invloed heeft op het afvallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten