woensdag 30 september 2015

Dag 65

Keuzes keuzes keuzes.
Ik heb één keuze al gemaakt: ik ga door met Cambridge totdat ik tevreden ben met mijn lichaam en gewicht en dat is nog niet nu.

Maar de keuze die ik nu voor mezelf moet gaan maken omdat ik er steeds weer over nadenk en mijn smokkelneiging toeneemt: ga ik door met de Cambridge 500 (alleen 3 cambridge maaltijden, drie weken lang en de vierde week een tussenweek met een maaltijd extra) of stap ik over op de Cambridge 800. Deze heeft twee varianten: of 4 Cambridge maaltijden, of 2 maaltijden van Cambridge en een 400 kcal maaltijd erbij. Als ik het ga doen kies ik voor die laatste. Want dat is wat ik mis. Wat (gezonds) kunnen eten.... En als ik dat zou doen, dan zou ik ook al gelijk beter leren koken voor mezelf. Net zoals in de tussenweek bijvoorbeeld. En in de afgelopen twee tussenweken ben ik elke keer nog iets meer dan een kilo kwijt geraakt! Maar ben ook bang dat ik juist door het eten weer meer trek krijg in eten. pfff. Even op een rijtje:

De voors en tegens van de 800:

Voor                                                                    Tegen
-Ik verlang minder naar gewoon voedsel.           - Door het 'gewone' eten is smokkelen eenvoudiger.
-Ik leer mezelf al een gedeeltelijk gezond          - afvallen gaat minder snel, waardoor ik de 100      
eetpatroon aan.                                                    dagen niet ga halen.
-Ik kan de maaltijd verdelen over de dag            -het gevoel dat ik wil smokkelen kan toenemen.
- Het gevoel dat ik wil smokkelen kan afnemen

Keuzes keuzes... ik heb nog geen idee. Wat ik in ieder geval besloten heb, is dat ik met de 500 door ga tot mijn volgende tussenweek. Als ik dan over zou stappen op de 800 zit ik al in het ritme, dus ik heb nog  ongeveer twee weken om een besluit te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten