dinsdag 22 september 2015

Dag 56 en 57 weegdag!

Gister niet geblogd. Het was mijn vrije dag, maar had het erg druk. Met één vrije dag in de week, heb ik ook maar één dag om alle afspraken in te plannen. Gister was ook mijn laatste tussenweek maaltijd; een heerlijke volle salade, vanaf nu afkicken!
De afspraak met mijn consulent was ook gister. Over mijn zondige dag zei hij: het kan een keer gebeuren, maar maak er geen gewoonte van! (dat was ik ook niet van plan :-))
Ik heb me toen wel even thuis ook gewogen omdat ik niet voor verrassingen wilde komen te staan. Maar omdat ik tot nu toe elke dag op dinsdag weeg en meet ga ik me nu weer wegen en meten en de resultaten hieronder zetten:

komt ie.....

Taille:   85.5 ( was op dag 1 van cambridge: 97)
Benen:  65  ( was op dag 1 van cambridge: 73)
Buik:    112  (was op dag 1 van cambridge: 126)
Billen:     118 (was op dag 1 van cambridge: 129)
Armen:   32,5   (was op dag 1 van cambridge: 36)
Gewicht:   88.3 was op dag 1 van cambridge: 103.6)
Deze week afgevallen:   1,4 kilo!
Totaal afgevallen:  15,3 kilo

Tussenstand verloren centimeters:
Taille: -11.5
Benen:-8
Buik:-14
Billen: -11
Armen: -3,5

Gister was ik volgens mijn weegschaal 2 kilo kwijt en u 1.4, maar dat is ook waarom ik me niet elke dag weeg. Eén keer in de week is genoeg omdat het altijd een beetje schommelt en dan zou het lijken dat je weer aankomt en demotiveren, maar over een week gezien is het er dan wel af. Het is inderdaad wel gek dat er nu niet nog steeds min twee te zien was, maar ik vind 1.4 nog steeds een mooi resultaat! Zeker in deze eetweek met alle extra's i.v.m. de antibiotica. Op naar de volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten