zondag 13 september 2015

Dag 48

Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!

We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.

Succes iedereen!

Dit is de titel van een forum dat ik heb gevonden op internet. In principe worden forums afgeraden, omdat er vaak mensen op zitten die juist negatieve ervaringen hebben met het dieet, of dieet in het algemeen. Ik had deze gelezen, voordat ik gister op verjaardag ging en dat kwam me goed uit. Het viel mensen op dat ik afgevallen wat en toen ze vroegen hoe ik dat deed zei ik 'cambridge'. Dan zie je gelijk de gezichten veranderen van mensen die er al wat over gehoord hebben of er negatieve ervaring mee hebben. Omdat ik al deze dingen al weet kon ik nu mooi zeggen: 'ja ik weet wat de nadelen zijn en ben me daar bewust van. Het werkt nu voor mij en zolang ik me goed voel gaat het goed.' zoiets. En toen was het onderwerp ook afgesloten. Het is namelijk best vervelend om steeds te moeten uitleggen waarom ik er toch aan begin, ook al kunnen er bijwerkingen optreden die minder leuk zijn. Op dit blog heb ik er geen moeite mee om dingen uit te leggen. Schrijven gaat makkelijk en is een manier om ook voor mezelf dingen op een rijtje te zetten. Dus als men echt geïnteresseerd is in mijn gedachtes hierover verwijs ik ze gewoon naar dit blog :-)

Op het forum zitten dus gelijkgestemden die ook open en eerlijk over hun ervaringen vertellen, maar op een realistische manier, dus dat is leuk om mee te lezen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten