vrijdag 11 september 2015

Dag 45 en 46

Gister niet geblogd omdat ik vroeg in bed lag. Mijn mond is  vervelend. De constante pijn is erg vermoeiend. Ik dacht ga maar slapen, dan voel ik het niet meer.  Vannacht redelijk geslapen. Ik merk nu dat de paracetamol ook wat pijn weg haalt uit mijn mond en niet alleen maar de hoofdpijn onderdrukt. Dus dat lijkt op vooruitgang. Als het vandaag weer erger wordt ga ik even terug naar de tandarts. 

Wat het dieet betreft loopt het goed. Heb niet zoveel zondige gedachten meer op het moment. 
I.v.m. mijn kaakpijn rijzen er wel wat vragen op. Paracetamol mocht.  Maar verder verstoren medicijnen het afvalproces. Dus stel dat het wel ontstoken is en ik moet antibiotica. Is het verstandig om dan zo weinig daarbij te eten? Moet ik dan bijeten, of val ik dan gewoon niet af die week? Sommige medicijnen kun je moeilijk verdragen op een lege maag. Als ik bijvoorbeeld ibuprofen slik op een lege maag ga ik binnen een half uur over mijn nek. Nu is mijn maag niet helemaal leeg, maar het is veel vloeibaar voedsel. Alhoewel ik wel haast zeker weet dat er stoffen inzitten die uitzetten in mijn maag door zich te vullen met water. Hoe kan het anders dat ik zo lang een verzadigd gevoel hou na zo weinig caloriën. Maar goed, ik ben geen expert. Mocht de situatie zich voordoen, dan neem ik even contact op met mijn consulent. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten