maandag 28 september 2015

Dag 63

Morgen wegen.
Aan de ene kant hoop ik dat ik afgevallen ben. Aan de andere kant zou het goed voor me zijn als dat juist niet zo was. Niet dat ik niet af wil vallen, maar ik ben bang dat, als ik wel afgevallen ben, ik gemakkelijker weer zo'n dag zal hebben als afgelopen vrijdag. Dan krijg ik vast weer de gedachte: 'o, vorige keer viel ik ook af na een baaldag....'
Maar ja, als het met één dag lukt.. zou het dan ook met twee lukken??
Zo heb ik al eerder gedacht, wat al een aantal keer de reden is geweest dat ik met een dieet gestopt ben. Nu ben ik me er deze keer veel bewuster van, en het hier opschrijven helpt ook. Ik wil namelijk niet moeten schrijven naar degene die dit leest dat ik het opgegeven heb... Dus dat ga ik dan ook niet doen. Maar ik brand wel van nieuwsgierigheid........ Nog één nachtje slapen en dan weet ik het weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten