woensdag 23 september 2015

Dag 58

Het afkicken is in volle gang. Ik kan het lichamelijk prima volhouden op de drie producten. Maar na de eetweek en het extra eten voor de pillen merk ik wel dat ik meer aan eten denk. Hetgeen wat ik vooral mis zijn de eieren! Dat had ik op zich niet verwacht, want de maaltijden waren ook super lekker. Tussendoortjes wennen snel dus. Mijn consulent zei dat als ik het echt niet kon houden, ik gerust een ei mocht nemen, maar moest geen gewoonte worden. En omdat ik bang ben dat het juist wel een gewoonte wordt, stel ik het gewoon zo lang mogelijk uit, want ook al denk ik steeds vaker aan gewoon lekker mee-eten en niet zo moeilijk meer doen, ik heb nog steeds mijn doel voor ogen: ik wil een gezond gewicht en daarna een gezond eetpatroon!

Deze week ben ik begonnen aan de soepjes. Daar had ik tot nu toe nog niets van meegenomen. Het leek me niet lekker en had er ook geen behoefte aan. Maar de papjes kwamen me inmiddels mijn neus uit, dus toch maar wat anders geprobeerd.
De tomatensoep was mwahhh. Niet echt vies, maar ook niet echt lekker. Misschien went het nog. De oriental chili smaak was wel lekker. Een beetje pittig. Er zijn nog meer smaken, waaronder champignon-kip geloof ik. Maar ik lust geen champignon...Toch denk ik dat ik hem wel een keer meeneem, want wie weet smaakt dit meer naar kip, of is mijn smaak veranderd. Ik denk er nog even over na tot dinsdag wanneer ik weer naar mijn consulent ga.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten