zaterdag 26 september 2015

Dag 61

Slechte dag dus gister.
Ik had weer een uit etentje staan. Heel leuk en gezellig, maar qua dieet gezien niet zo best natuurlijk. Nu had ik de schade kunnen beperken als ik koolhydraat vrij gegeten had én het alleen gehouden had op het uit eten. Maar mijn oude gedachtengang kwam weer naar boven: vandaag is toch al een verloren dag, dus het maakt niet uit....
Ik begon al met een klein stukje proeven van de pannenkoeken die we mogen testen bij het ontbijt. Toen ging het goed tot halverwege de middag. Vanaf toen heb ik allerlei ongezonde dingen gegeten waar ik gewoon trek in had en bij het avondeten teveel dingen met koolhydraten. Pff zat echt vol.
Deze keer niet misselijk en buikpijn achteraf, maar wel een ontevreden gevoel. Niet perse over het uit eten, maar over alles daarvoor en erna. Want laat op de avond nam ik nog een klein zakje maltesers. Jammie... Nou ja, jammie... zo lekker als in mijn herinneringen smaakte hij eigenlijk niet, dus was ook nog voor niks.
Maar goed. Vandaag weer goed gestart en hopen dat er voorlopig geen uit-etentjes aan komen waar ik niet onderuit kan. En duimen dat deze tijdelijke terugval in gedachtengang echt tijdelijk is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten