maandag 7 september 2015

Dag 42

Morgen meten en wegen. Ben benieuwd. Vooral na het uit eten van zaterdag. Het lijkt me sterk dat ik niets ben afgevallen, maar het zal allicht iets minder zijn. Of juist niet, geen idee. Ik merk wel weer aan mijn kleren dat ze iets losser zitten.
Morgen gaat de laatste week van de drie weken alleen producten in. Daarna weer een tussenweek. Heb nu al zin in die heerlijk gezonde maaltijden.
Maar eerst nog even 8 dagen aftellen.

Het bewegen gaat goed. Mijn doel om 15.000 stappen te halen gister was ruimschoots gelukt. Veel in huis heen en weer bewogen en op het ravelijncentrum naar verschillende winkels waarbij ik de auto verder weg had geparkeerd. En tijdens mijn serietjes kijken blijf ik nu staan en beweeg ik, in plaats van dat ik ga hangen op de bank. Dat scheelt al een hoop! Dat beviel me zo goed dat ik nu ook staand sta te typen en ik zo weer een serie ga kijken terwijl ik in beweging ben :-). Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten