zondag 6 september 2015

Dag 41

Gisteravond was het eten erg lekker en het was erg gezellig. Heb wel meer gegeten dan ik had verwacht. Had verwacht dat ik niet veel op zou kunnen net als de eerste dagen in de tussenweek, maar het was tapas, dus steeds een klein hapje en daar kon ik dus best veel van op.
Ik heb afgesproken met mezelf dat ik me niet schuldig zou voelen, omdat het eenmalig is en gepland. Ik voel me ook niet schuldig.
Mijn lichaam heeft me vannacht wel afgestraft, omdat ik misselijk wakker werd midden in de nacht. Niet gespuugd, maar misselijk zijn voelt rot. En vanochtend moest ik rennen naar de wc. Maar dat is dan weer een bijkomend voordeel, omdat het alweer een paar dagen niet gelukt was en ik liever geen laxeerpil wilde nemen.  Toch heb ik er geen spijt van. Ik heb me aan de afspraak met mezelf gehouden: alleen bij het uit eten, verder niets. Daarna had ik namelijk een verjaardag waar veel lekkere hapjes op tafel stonden, maar daar ben ik allemaal zonder moeite vanaf gebleven. En vandaag weer gewoon in het gareel met een verhoging van mijn stappendoel naar 15.000 of meer om iets van de extra calorieën te compenseren.
Daar ben ik al mee begonnen om 00.30 met een serie op mijn chromebook die ik al wandelend op de plaats heb gekeken :-). Nu wel uitgeslapen omdat ik laat naar bed ging, dus heb weer wat in te halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten