maandag 14 september 2015

Dag 49 deel 2

Net bij de tandarts vandaan. Ze zei dat het er niet heel ontstoken uit ziet, alleen een beetje rood en dat het normaal aan het genezen is. De ene heeft er gewoon meer last van dan de andere. Ik hoor bij de geluksvogels.... pff. Wel antibiotica gekregen en moet aan de ibuprofen i.p.v. paracetamol, wat ook niet op een lege maag kan. Dat betekent dat ik dus elke keer iets zal moeten bij-eten. Maar omdat het mijn eet-week is heb ik het zo bedacht: ik ga mijn maaltijd een dag van te voren maken en deel hem in 3-en. Zo heb ik voor in ieder geval 2 antibiotica momenten en een ibuprofen moment een maaltijdje in mijn maag. De late antibiotica (vlak voor ik ga slapen) neem ik dan met een beetje kwark of een ei. Hopen dat zo de schade beperkt blijft. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten