donderdag 1 oktober 2015

Dag 66

Nog 34 dagen te gaan...

Nou ja als ik me vast ga houden aan dat doel want daar ben ik nog niet helemaal over uit, maar ik val in herhaling.

Maandag was ik bij de consulent en hij zei: 'nog drie kilo, dan ben je er. Misschien is het dan handig om in één keer door te gaan en de eetweek dan uit te stellen tot de af- en opbouw'  Toen dacht ik gelijk: 'wat? nee, zo ver ben ik nog niet.' Ik zag al snel wat de verwarring was, want bij de intake had ik gezegd dat ik het goed vond m 85 kilo te wegen. Dat zou ik na 3 kilo wel redden ja. Maar ook hebben we afgesproken dat ik, zolang het nog goed gaat, door ga tot 78 kilo waarbij in in de gezonde marge van het BMI kom.Toen ik net begon dacht ik: pff zal ik blij zijn als ik de 85 haal. Nu denk ik: de 85 ga ik wel halen. En inderdaad heb ik nu wel pfff momenten, dat ik er minder zin in heb, maar ik denk dat ik zeker nog een stukje door kan gaan. Dus ik ga proberen om bij het gezonde BMI te komen, als dat ook staat bij mijn lichaamsbouw, want dat hou ik nog wel goed in de gaten. Ik hoef niet mager te worden. Gewoon een gezond gewicht met normaal postuur.

Ik heb ook eens op een rijtje gezet wat ik nu eigenlijk per week ben afgevallen. Als ik daar zo naar kijk, kan ik best tevreden zijn vind ik. Het gaat nu logischerwijs wel langzamer, maar het gaat er nog steeds af :-)

Afgevallen per week:
week 1: 2,7
week 2: 2,4
week 3: 3
week 4: 1.2 (tussenweek)
Totaal eerste 4 weken: 9.3

week 5: 1,6
week 6: 1,3
week 7: 1,6
week 8: 1,4   (tussenweek)
Totaal tweede 4 weken: 5,9

week 9: 0.8


Geen opmerkingen:

Een reactie posten