zondag 4 oktober 2015

Dag 69

Oke, ik heb iets besloten voor mezelf. Ik ga de 100 dagen loslaten. Niet om af te tellen, dan blijf ik doen omdat ik het leuk vind en dan toch een soort eindstreep ga halen. Maar ik ga niet per definitie stoppen na de 100 dagen. De keus om over te stappen naar de cb800 heb ik namelijk nu bijna 100% gemaakt, dus dan zal het langzamer gaan en zal ik nog niet na die 100 dagen mijn streefgewicht bereikt hebben.
Maar ja, dat is dan maar zo. Ik ga wel na 100 dagen heel kritisch kijken naar mezelf en als ik nog niet klaar ben, dan weer een nieuw doel stellen voor mezelf. Tegen die tijd weet ik inmiddels ook wat ik met de cb800 per week gemiddeld afval. Dus dan kan ik opnieuw aftellen naar een realistisch doel.
Ik heb mijn consulent gemaild over mijn cb800 plannen. Morgen ga ik weer naar hem toe, dus dan gaan we het er over hebben. Kijken of het dan een 100% besluit wordt, of mijn mening juist bijgesteld wordt de andere kant op....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten