maandag 5 oktober 2015

Dag 70

Twijfels twijfels!!
Ik was eigenlijk al bijna helemaal om wat betreft het overstappen naar de cb800. Vandaag moest ik wegen bij de consulent en was ik weer best wat afgevallen in 6 dagen! Morgen zet ik de resultaten pas hier want dan is het precies een week. De vorige keer dat ik op maandag naar de consulent ging was ik op dinsdag zwaarder, dus wil niet te vroeg juichen. Maar het resultaat van vandaag deed mij wel weer denken: als ik dit tempo vol kan houden ben ik eerder klaar!
En mijn consulent zei dat overstappen prima was, maar het gemiddelde afvallen in de week is dan 0,5-1.0 per week, want Cb800 is geen vetverbrandingsprogramma zoals CB500. Hij zag ook aan mijn lijst dat ik in verhouding veel puur vet verlies op dit moment. Meer dan gemiddeld.
0,5- 1,0 kilo is natuurlijk ook goed, maar duurt langer..... En dat vind ik op zich niet erg, maar toch... pfff Daar krijg je die twijfels weer.
Maar gelukkig heb ik wel al besloten voor mezelf dat ik het niet nu al hoef te beslissen maar na mijn eet-week. Maar even kijken hoe het de komende twee weken gaat.

Ik kwam net ineens tot de ontdekking dat ik woensdag namelijk BHV cursus heb. Dat is de hele dag mét lunch. Op mijn werk eet ik gewoon in mijn klas en ga ik later naar de lerarenkamer. Maar woensdag denk ik niet dat ik me terug kan trekken. En om nou een reep te eten waar veel collega's en collega's van andere scholen bij zitten zie ik niet zo zitten. Ik wil niet uit moeten leggen waarom ik dit doe en ja, 500 kcal is heel weinig, maar heb genoeg reserve calorieën etc etc. Misschien anders een salade of een omelet meenemen.... Oef daar moet ik nog even goed over nadenken.

Deze week heb ik overigens 'gezond' gesmokkeld. Elke dag maximaal 1 klein dingetje: een ei, een tomaatje, of een klein beetje kwark. Was even een test of het daarmee ook zou lukken en mezelf dat kleine beetje toestaan hield wel de neiging om verder te zondigen op afstand. En het is gelukt, want ik ben goed afgevallen! Ik moet er wel op letten dat ik extra vezels in mijn eten blijf doen want dat heb ik echt nodig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten