zondag 18 oktober 2015

Dag 82 en dag 83

Gister geen tijd gehad om te bloggen, dus vandaag maar dubbel.
Op de verjaardag waar ik gister was heb ik zonder moeite alle taart gesneden en het avondeten helpen klaarzetten. Toen alles klaar stond heb ik mijn eigen eten in de magnetron gedaan en daar heerlijk van genoten. Wel heb ik extra twee kipsate stokjes gegeten en een paar lepeltjes quacamole (vers) gegeten. Bijna allemaal toegestane producten in de eetweek, alleen natuurlijk extra omdat ik al een maaltijd mee had. Maar van alle zoetigheid en koolhydraatarme producten afgebleven, dus ben toch trots op mezelf.

Toen ik vanochtend (nou ja eigenlijk vanmiddag, heb klokje rond geslapen, zal het wel nodig gehad hebben....) ik de spiegel keek, dacht ik voor het eerst: wow ik wordt slank! Tot nu toe zag ik natuurlijk wel dat ik afviel en dunner werd, maar vond mezelf nog wel een beetje stevig. Nu zag ik dat toch iets anders. Nu weet ik wel dat het, wat zelfbeeld in de spiegel betreft, zo weer anders kan zijn morgen, maar ik vond het toch een fijn gevoel.
Dat geeft me wel het idee dat, stel dat er niet veel meer af zal gaan, ik tevreden zou zijn met mijn lichaam als ik dit vast kan houden. Ik stop nog niet met het dieet, want ik weet dat ik weer een paar kilo aan kom als ik weer 'gewoon' ga eten, dus nog een paar eraf... en wie weet red ik de 100 dagen toch nog om te beginnen met de af- en opbouw.

Nog 17 dagen... gaat nu hard!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten