maandag 12 oktober 2015

Dag 77

Morgen weegdag....
Ben heel benieuwd. Zal niet de 2 kilo zijn van vorige week vermoed ik. Maar hoop wel dat ik rond de kilo zit. Zo niet, dan moet ik echt weer strenger voor mezelf gaan worden als ik die laatste kilo's ook kwijt wil. Zo wel, dan weet ik dat ik gerust elke dag 1x iets kleins kan 'snoepen' (ik vind een ei nemen al snoepen tegenwoordig :-)

Morgen ook de eerste dag van de tussenweek. Ik heb vandaag alweer een lijstje gemaakt met wat ik deze week ga eten. Heb er nu al zin in!

Morgen eet ik linten van courgette. Daarvoor heb ik bij de blokker een veggeti gekocht om van groenten een soort spaghettie te maken. Ik heb hem al uitgetest op een stukje komkommer (mijn extraatje van vandaag) en dat werktte goed!
Dan heb ik ook nog Malfoof op de planning staan (kipgehakt met prei en selderij in een koolblad)
Ik ga de Molokhia nog een keer eten.
Nieuw is de shakshouka. (iets met eieren, prei en tomaat)
Zondag nog eens de oosterse kipfilet met spruitjes die me de vorige keer prima beviel. En de laatste dag nog een keer de gevulde courgette. Jammie, jammie!

Maar nu eerst weer even rustig aan doen. Ben nog steeds niet fit... lichte keelpijn, verkouden en gewoon zin om op de bank te hangen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten