vrijdag 30 oktober 2015

Dag 94 en dag 95

Druk druk druk.
Druk op school (klas veranderd) ent huis bezig met dingen uitzoeken voor een eventuele opleiding voor volgend schooljaar. Daarna nog een prowin party (schoonmaakmiddelen). Ik heb een hekel aan schoonmaken, maar deze middelen zijn toch wel fantastisch :-). Maakt het schoonmaken makkelijker dus eerder klaar, dus minder schoonmaken haha.

Wat dieet betreft. Gister had ik even mijn: 'ik eet waar ik trek in heb dag'. Het stomme was, dat bijna alles waar ik trek in had en ik at, ik eigenlijk niet eens echt lekker vond. Ik was maar op zoek naar een lekkere zoete smaak waarvan ik dacht: jammie! Maar niet gevonden. Als avondeten een Scrammbled egg gegeten en die vond ik dus wel lekker :-). Vervolg was dus wel dat ik een hoop troep heb gegeten zonder tevreden gevoel en dat was eigenlijk wel het doel van de eetdag: even lekker genieten. Maar ook weer van geleerd: ik vind zoete dingen dus echt minder lekker nu. En dat is weer positief! Nu moet ik dat nog onthouden voor de volgende 'eetdag' : 'geen troep meer nemen, want je lust het toch niet meer, maak liever een ei of eet iets van fruit!' (want het laatste wat ik at: een bakje gele vla met een banaan: dat lustte ik dan weer wel :-)


Motivation I need:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten