zaterdag 10 oktober 2015

Dag 75



3/4 van mijn 100 dagen zijn om! Joehoe, had van te voren niet verwacht dat ik het zo lang vol zou houden. 
Merk wel dat het einde in zicht is. Niet alleen aan de dagen maar aan mijn houding. Waar ik in het begin niet eens mijn vinger af wilde likken als daar eten aan zat bij het koken voor de rest van het gezin, pak ik nu af en toe een heeel klein stukje vlees, of net 1 patatje dat van het bord afviel... Hoort niet bij dit dieet en de eerste dagen zou ik me schuldig voelen, maar nu dus niet meer. En dat is wat dieet betreft geen goed teken. 
Ik moet nog 'maar' 7 kilo. En alhoewel mensen in mijn omgeving vinden dat ik er al prima uit zie, zie ik zelf die 7 kilo nog echt zitten op plaatsen waar ik er het liefst vanaf wil. 
Van de week ben ik even naar de winkel gegaan om te kijken welke broekmaat ik nu heb. Ik pastte in maat 44! ( voorheen 48)
Maar hij zat nog wel strak. Ik wil graag goed in de maat 44 passen, of indien mogelijk 42. Mocht ik die 7 nog kwijt raken moet dat een reeel doel zijn. Dus dat betekent dat ik nog niet klaar ben met dit dieet. 
Ik probeer het zo lang mogelijk nog vol te houden tot in ieder geval de 100 dagen. ( alhoewel ik vorige keer zei dat ik de 100 dagen los ga laten, zucht.....die steeds veranderende mening is ook verwarrend en vermoeiend)
Dinsdag start mijn eetweek dus dat zal wel schelen! Heb er nu al zin in.  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten