zondag 25 oktober 2015

Dag 90



Oei, ik heb er weer erg moeite mee. Waar van de week nog het gevoel overheersde dat ik zo nog wel even door kon gaan omdat ik een mooi resultaat had, overheerst nu weer het gevoel dat ik er klaar mee ben. Er geen zin meer in heb en weer lekker normaal wil kunnen eten. Mijn lichaam vraagt ook meer eten ( eerder honger dan normaal) en kan niet zo goed meer 'nee' zeggen tegen mezelf. Dan denk ik: ik ben er al 20 kwijt dus de shoarma van vanavond heb ik wel verdiend. En dat is dan ook wel zo, het ging zo goed, maar nu ben ik toch weer ineens bang voor die weegschaal dinsdag. 
Pffff. Nou we gaan het meemaken. Morgen MOET ik me echt aan het programma houden en dan nog een kansje dat ik wat afgevallen ben.. Maar als het morgen weer niet lukt, dan kan het haast niet anders of ik ben weinig tot niets afgevallen. Of erger nog... Aangekomen....
Maar aan de andere kant denk ik dan: wat is nou één foute week op zoveel goede... Dat maakt toch niets uit, ik herstel gewoon de week erna weer. Maar de ervaring leert dat dat herstellen steeds moeilijker wordt. Ik hoop echt dat die laatste kilo's me nog gaan lukken......

Over 10 dagen zitten er 100 op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten