maandag 19 oktober 2015

Dag 84

Laatste eetdag. Ik heb nu nog een restje voor mijn neus van de avondmaaltijd van vandaag (gevulde courgette). Het was zo veel, ik kreeg het niet in één keer op.

Morgen naar de consulent. Ik ben voor het eerst bang om te wegen... Ik heb namelijk het gevoel dat ik helemaal niet af ben gevallen deze week. Heb te veel gesmokkeld. Dit is wel tegenstrijdig met wat mijn omgeving zegt. Steeds meer mensen zeggen: je hoeft toch niet meer af te vallen nu? Straks blijft er niets meer van je over....

En alhoewel ik vind dat ik er op zich prima uit zie nu, wil ik wel nog steeds gaan voor een goede maat 44. Ik heb nu een maat 44 broek aan, maar die zit nog wel strak. Als ik nu zou af- en opbouwen kom ik waarschijnlijk een paar kilo aan en zit ik weer aan de maat  46.... En dat wil ik niet. 44 is max. Het liefst 42, maar denk niet dat ik dat ga redden.

Nou, we gaan het meemaken, morgen het uur van  de waarheid....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten