donderdag 15 oktober 2015

Dag 80

Oef, vandaag was geen dieet dag. Vanavond had ik eten op mijn werk en besloten mee te eten, maar weer was het te gemakkelijk om dan maar meerdere dingen te eten die ik eigenlijk niet hoor te eten. Vervelend hoe gemakkelijk het is om weer te gaan snaaien......
Maar goed gelijk weer herstellen!

Ik merk nu overigens dat veel mensen in mijn omgeving vragen naar mijn afvalrace. Het is nu zeker goed te zien! Alleen als ik dan zeg dat ik al 19 kilo ben afgevallen zijn mensen toch verbaasd. He, 19 kilo??? En dan niet omdat ze het lijkt of ik minder ben afgevallen, maar men vind het maar moeilijk te geloven dat ik bijna 104 kilo woog. Zo zag ik er kennelijk niet uit.....

Nu is het wel zo dat het gewicht altijd overal aankomt, dus redelijk eerlijk verdeeld werd over mijn lichaam. Daarom valt het misschien niet gelijk of als ik aankom, of een beetje afval. Maar nu is het in ieder geval bij veel mensen opgevallen. Toch leuk om te horen af en toe :-)

Nog 20 dagen..... Dan heb ik er 100 opzitten. Ben heel benieuwd naar mijn gewicht dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten