donderdag 8 oktober 2015

Dag 73

Toch gezwicht gister. Ik was netjes begonnen aan mijn omelet toen ik erg trek kreeg. Maar toen de lunch kwam; stampot zuurkool en boerenkool met een gehaktbal heb ik van beide een beetje genomen en later nog een gehaktballetje extra.
Maar goed. 's Avonds weer gewoon een cambridge maaltijd en vandaag ook weer braaf geweest.
Ik moet wel erg oppassen nu dat ik niet meer dan één keer in de week voor iets zwicht. Anders vrees ik dat het einde zoek is. Maar volgende week ook weer een social event met eten... Pfff. Nou ik zie het wel. Ik doe mijn best en tot nu toe ben ik nog elke week afgevallen :-)
Hoop dat ik die laatste lootjes (wat toch nog 7 kilo is! ) ga redden. 7 kilo klinkt als best veel, maar als ik het vergelijk met de 18 die er al af is, valt het wel mee. Maar de kilo's die er het langst zitten hebben vaak wel de neiging om het langzaamst te verdwijnen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten