donderdag 22 oktober 2015

Dag 87

Rustig vakantie dagje vandaag. Beetje in huis bezig geweest met keukenkastjes schilderen. Wandelen naar de winkel voor boodschappen. Lekker avond eten gemaakt voor de rest van mijn gezin (heb wel geproefd, want ik had dit niet eerder gemaakt dus wilde wel weten waar het naar smaakte. Was heerlijk! Kreeg weer even zin om gewoon mee te eten. Maar heb het op een paar kleine hapjes gehouden en wat over was snel in een magnetron bak voor mijn man voor mee naar zijn werk, voordat ik het toch ga eten...
Heb namelijk wel erg trek vandaag. Vooral tegen 4 uur begon mijn maag te knorren. Toen heb ik me maar op mijn haakwerkje gestort. Ik heb mezelf net pas een paar steken geleerd te haken dus vergde gelukkig genoeg concentratie om het vol te houden tot het avondeten (een cambridge groentesoepje). Die haal ik niet weer overigens. Niet heel vies, maar ook niet lekker. Sowieso ben ik de soepen al weer zat en eet ik nu  's avonds vooral de warme pap van de vanille of chocolade shake. Die zijn gewoon wel lekker.
Maar wat eten betreft kan ik beter gewoon aan het werk zijn in plaats van vakantie hebben, want als ik werk heb ik geen tijd om de hele dag aan eten te denken. Morgen ook een dag dat er niets gepland staat, dus moet mezelf maar bezig houden. Nu even een patroon opzoeken van een poncho, want die wil ik eigenlijk kunnen haken. Of maak ik het mezelf dan gelijk te moeilijk???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten