zondag 11 oktober 2015

Dag 76

Vandaag een drukke dag gehad. Eerst gewandeld met de buurvrouw: gezellig! Toen een twee uur durende karatetraining. Deze was best pittig. Ik had wel van te voren twee gekookte eieren extra gegeten want wilde wel zeker weten dat ik het vol zou houden.  Daarna een verjaardag. Geen moeite gehad met taart afslaan en de hapjes op tafel weerstaan. Met eten gingen we met het stel waarvan de dochter jarig was naar de Mac. Ik ging mee voor de gezelligheid, niet voor het eten. Heb wel 1 frietje en 1 kipnugget gegeten maar daar bleef het bij, ook al vond ik alles heerlijk ruiken. Ik dacht steeds maar: nog een paar weken..dan kan ik afbouwen en ook weer wat meer eten..... Nog even volhouden....
Morgen mijn planning maken voor de eetweek en allemaal gezonde dingen inslaan! Kijken of ik weer wat nieuwe recepten uit het boekje kan proberen. 
Nog 24 dagen.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten