vrijdag 16 oktober 2015

Dag 81

Nou, dat ik gister gesnoept heb, heb ik geweten. Vannacht werd ik misselijk wakker! Bah. Mijn lichaam straft me gelijk af en dat is dan weer goed. Vandaag had ik verwacht er moeite mee te hebben met weer minder eten, maar het gaat me prima af. Dat komt waarschijnlijk ook omdat ik nog steeds een opgeblazen gevoel heb van alles wat ik gister erin gestouwd heb.
Geen enkele neiging tot zondigen vandaag in ieder geval. Hoop dat dat de rest van de dag zo blijft!
Morgen op verjaardag waar altijd heerlijk eten is. Maar één keer zondigen per week is meer dan zat, dus morgenochtend maak ik vast mijn maaltijd klaar en neem ik die mee. En dan nog proberen sterk te zijn!! Als ik niet sterk blijf weet ik zeker dat ik niet afgevallen ben of misschien zelfs wel aangekomen als ik dinsdag moet wegen, en dan duurt het dieet alleen maar langer, dus ik hou dat in mijn achterhoofd.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten